Inspirace z praxe
-
Box na plechovky
Ve škole se snažíme vše třídit a chyběl nám box na plechovky. Proto jsme vytvořili ze starých krabic jeden box pro ZŠ a
-
Rozmanitost stromů - využití metod RWCT
Vzdělávací obor: člověk a jeho svět Klíčové kompetence: K1, K2, K3,K4, K5, K6 Třída: 5. Cíl:
-
Hmyzí hotel
V rámci projektového dne, který pořádá naše škola na oslavu Dne Země, se žáci každoročně věnují aktivitám a exkurzím spojeným s ochranou přírody. Žáci 3.A
-
Čarodějnický klobouk z koženky
Během procházky po obci jsme s Družínky našli u kontejneru na směsný komunální odpad tašku s vyhozenými kousky koženky. Po bližším ohledání jsme zjistili, že
-
Housenka aneb využití lichých ponožek
Každý z nás má doma občas Lichožrouta a ponožky, které nemají svůj pár. My jsme ve školce dali těmto lichým ponožkám druhý život a proměnili je s dětmi ve
-
Malí zahradníčci
V letošním roce jsme se rozhodli zahradu využít nejen jako prostor pro hry, ale také pro prožitkové vzdělávání
-
Charitativní bazar
Jednou za rok ve spolupráci se ZŠ Korunovační je (vzhledem k našim nedostatečným prostorám na jejich půdě) pořádán
-
Chytání dešťové vody
S dětmi si povídáme o tom, jak můžeme ve školce a doma šetřit vodu, jak odchytávat dešťovou vodu a k čemu ji využívat. V rámci této aktivity jsme vytvořili mrak
-
Koloběh vody
Za pomoci papírového talíře jsme vytvořili názornou ukázku koloběhu vody. Na talíři jsou zobrazeny čtyři klíčové fáze tohoto procesu, které ilustrují pohyb vody
-
Namotávání na ruličku
Ruličky od toaletního papíru jsme využili k hře Namotávání, při které procvičujeme jemnou motoriku, soustředění a trpělivost. Děti se snaží navíjet provázek